Osta Samsung Galaxy S25 Ultra, S25+, S25, S24, Flip6, Fold6 nutitelefon või Tab S10 Ultra, Tab S10+ tahvelarvuti ja saa osa ostusummast tagasi!
Kampaania suhtes kehtivad käesolevad tingimused (edaspidi - Tingimused).
Korraldaja
1. “Samsung Electronics Baltics“ SIA, registrikood 40003963909, Duntese 6, Riia, LV-1013, Läti (edaspidi - Korraldaja), korraldab teatud Samsungi seadmete reklaamimiseks kampaania „Osta Samsung Galaxy S25 Ultra, S25+, S25, S24, Flip6, Fold6 nutitelefone või Tab S10 Ultra, Tab S10+ tahvelarvuti ja saa osa ostusummast tagasi“ (edaspidi - Kampaania).
Kampaaniaperiood ja toimumiskoht
2. Kampaania kehtib ajavahemikus 29.04.2025 kuni 02.06.2025 (edaspidi - Kampaania periood).
3. Kampaania territoorium hõlmab Lätit, Leedut ja Eestit (edaspidi - Kampaania territoorium).
4. Kampaania kehtib ONOFF-i kauplustes ja veebipoes onoff.ee (edaspidi - Pood).
Osalejad
5. Kampaania on mõeldud ainult eraisikutele, kes on ostnud Tingimuste punktis 7 nimetatud tooted isiklikuks kasutamiseks.
6. Alla 18-aastased isikud võivad kampaanias osaleda ja auhindu saada ainult lapsevanema või seadusliku esindaja nõusolekul.
Kampaania
7. Kampaaniatooted:
Samsung Galaxy S24 või Galaxy S25 - tagasimakse 100 €
Samsung Galaxy S25 Ultra, S25+, Tab S10 või Tab S10+ - tagasimakse 150 €
Samsung Galaxy Flip6 - tagasimakse 200 €
Samsung Galaxy Fold6 - tagasimakse 400 €
8. Kampaaniatoodete ostmisel on ostjal (edaspidi – Osaleja) õigus osaleda Korraldaja Kampaanias vastavalt käesolevatele Tingimustele. Ost peab toimuma Kampaaniaperioodi vältel, Poest ning toodetel peab olema märgistus, et need kuuluvad Raha tagasimakse programmi. Tooted, mida poes Raha tagasimakse kampaaniapakkumisega ei reklaamita, ei kuulu Kampaaniatoodete sekka.
9. Kampaania pakkumine kehtib ainult nendele Kampaaniatoodetele, mida on turustanud Korraldaja ja mida müüakse Poodides. Kampaania ei kehti Samsungi toodetele, mida on turustanud kolmandad osapooled. Osaleja peab veenduma, et valitud toode on poes saadaval ja Kampaanias osalemiseks sobilik.
10. Füüsilistes jaemüügipoodides on Kampaania kohta teave välja pandud, samas kui veebipoodides on Kampaania teave ning link Tingimustele toodud välja toodete ostulehel.
11.Kampaania kehtib ainult uutele Kampaaniatoodetele ega kehti edasi müüdud või varem kasutatud toodetele, toodetele, mida on kasutatud demoseadmetena või väljapanekuteks, ega muul viisil ärilistel eesmärkidel kasutatud toodetele.
12.Kui Osalejal on küsimusi Kampaaniatoodete värvi, tehniliste parameetrite või muude detailide kohta, peab ta võtma ühendust kas käesolevate Tingimuste punktis 40 nimetatud Samsungi klienditoega või otse Poe esindajatega.
13.Kampaania raames pakutavate kampaaniaesemete arv on piiratud. Kui olemasolev limiit on saavutatud, ei ole tagasimakseprogrammis osalemine enam võimalik. Juhul, kui Kampaaniaartiklid ei ole saadaval, kuvatakse või näidatakse poes märge „Müügil“ või sarnane märge.
Raha tagasimakse programm
14.Raha tagasimakse programm näeb ette punktis 7 märgitud summade maksmist Korraldaja poolt Osaleja isiklikule pangakontole Kampaania territooriumil, kui Kampaaniatoodete ost on tehtud vastavalt käesolevatele Tingimustele ning Osaleja on registreerunud Raha tagasimakse programmi, et saada tagasimakset (edaspidi – Raha tagasimakse).
15.Osaleja peab Raha tagasimakse taotlemiseks kasutama äsjaostetud Kampaaniatootesse eelinstallitud rakendust „Samsung Members“. Soovitatav on Raha tagasimakset taotleda ajal, mil Osaleja asub geograafiliselt Kampaania territooriumil. Kui Osalejal on raskusi rakenduses „Samsung Members“ Raha tagasimakse registreerimisvormi avamisega, soovitatakse tal võtta ühendust käesolevate Tingimuste punktis 42 nimetatud Samsungi klienditoega.
16.Raha tagasimakseks peab Osaleja registreeruma 14 päeva jooksul alates Kampaaniatoodete ostukuupäevast. Registreerimisel tuleb Osalejal esitada oma aadress, kontaktandmed, seadme ostu üksikasjad, omandiõiguse tõend (ostutšekk või maksekviitung), foto seadme pakendist ning pangakonto andmed. Registreerimisandmed peab sisestama Osaleja ise.
17.Osalejad peavad esitama oma isikliku pangakonto, seejuures peab pangakonto saaja nimi ühtima Osaleja nimega.
18. Pärast Registreerimisandmete esitamist saab Osaleja Korraldajalt kinnituse e-kirja teel, samuti edasised juhised ja teavitused Raha tagasimakse makseprotsessi kohta. Osalejad nõustuvad, et Registreerimisandmete kontroll ja vastavuse hindamine võib võtta kuni mitu päeva.
19.Kui Osaleja esitatud Registreerimisandmed on puudulikud või vigased, teavitab Korraldaja Osalejat sellest e-kirja teel ning palub andmeid parandada. Osaleja peab vigased andmed parandama 10 tööpäeva jooksul. Kui Osaleja ei tee seda õigel ajal või esitab korduvalt vigaseid andmeid, on Korraldajal õigus Registreerimisandmed lõplikult tagasi lükata ning Osaleja Kampaaniast välja arvata
20.Raha tagasimakse makstakse Osaleja pangakontole ainult juhul, kui vastav pank on registreeritud või tegutseb kehtiva litsentsi või muu sarnase dokumendi alusel Kampaania territooriumil. Raha tagasimakse tehakse 35 päeva jooksul pärast Registreerimisandmete edukat valideerimist, vastavalt käesolevatele Tingimustele ja Korraldaja juhistele.
21.Osaleja peab Raha tagasimakseks registreeruma ainult juhul, kui ta on langetanud lõpliku otsuse Kampaaniatoodet endale jätta (s.t. Osaleja ei kasuta internetiostu puhul taganemisõigust ega tagasta Kampaaniatoodet Poodi)
22.Raha tagasimakse programm sisaldab järgmisi piiranguid:
22.1. Iga Osaleja võib Kampaania raames registreerida ainult ühe tagasimakse.
22.2. Sõltumata muudest käesolevates Tingimustes sätestatud nõuetest, võib ühe Osaleja registreeritud e-posti aadressi ja/või pangakonto andmete kohta heaks kiita ainult punktis 22.1. nimetatud maksimaalse arvu Raha tagasimakseid.
23.Kui Osaleja on registreerunud Raha tagasimakse saamiseks, kuid otsustab hiljem kasutada taganemisõigust ja tagastada Kampaaniatoodet Poodi, on ta kohustatud viivitamatult tühistama oma Raha tagasimakse registreeringu, helistades või kirjutades käesolevate Tingimuste punktis 42 nimetatud Samsungi klienditoele.
24.Kui Osaleja on saanud Raha tagasimakse oma pangakontole ja seejärel kasutab taganemisõigust, on ta kohustatud viivitamatult tagastama saadud Raha tagasimakse Korraldaja pangakontole, märkides makse selgituses oma Raha tagasimakse registreerimisnumbri ja Kampaaniatoodete IMEI-numbri.
Isikuandmed
25.Korraldaja kasutab Osalejate isikuandmeid Raha tagasimakse teostamiseks ja raamatupidamisalaste õigusaktide järgimiseks. Seejuures ei halda ega opereeri Korraldaja rakendust „Samsung Members“ ega sellega seotud Samsungi kontot, mida võib kasutada Kampaanias osalemiseks vastavalt käesolevatele Tingimustele. Seega ei töötle Korraldaja käesolevate Tingimuste alusel kogutud Osalejate isikuandmeid. Isikuandmete töötlemisega seotud teavet sisaldav privaatsusavaldus on saadaval veebilehel: https://account.samsung.com/membership/policy/privacy.
26.Otsusisikuandmeid Kampaanias osalemiseks esitada on vabatahtlik. Kui Osaleja ei esita nõutud teavet, ei ole tal võimalik Raha tagasimakset saada.
27.Osalejate isikuandmeid töödeldakse järgmistel õiguslikel alustel: GDPR artikli 6 lõike 1 punkt a – nõusolek; GDPR artikli 6 lõike 1 punkt c – juriidilise kohustuse täitmine, GDPR artikli 6 lõike 1 punkt f – õigustatud huvi Samsungi kaubamärgi ja toodete edendamiseks.
28.Kui Osalejate isikuandmeid töödeldakse nende nõusoleku alusel, on neil õigus oma nõusolek igal ajal tagasi võtta. See ei mõjuta enne tagasivõtmist toimunud töötlemise seaduslikkust.
29. Isikuandmeid jagatakse ainult Korraldaja kolmandatest isikutest teenusepakkujate ja/või kontserniettevõtetega, kes osutavad Korraldajale teenuseid, näiteks kampaania korraldamine, rakenduse „Samsung Members“ ja Samsungi konto haldamine ning muud sarnased teenused. Need kolmandad osapooled pääsevad isikuandmetele ligi ainult teenuste osutamise ja/või Kampaania elluviimise eesmärgil.
30.Osalejate isikuandmeid säilitatakse ainult nii kaua, kui see on vajalik Raha tagasimakse teostamiseks. Kui algatatakse õiguslik menetlus, võidakse isikuandmeid säilitada menetluse lõpuni. Kui õigusaktid nõuavad isikuandmete kohustuslikku säilitamist, järgib Korraldaja vastavaid eeskirju.
31.Korraldaja tegutseb andmetöötlejana. Osalejad võivad esitada taotluse oma isikuandmetele juurdepääsuks, parandamiseks, kustutamiseks, töötlemise piiramise taotlemiseks, töötlemisele vastuväidete esitamiseks, andmete ülekandmise õiguse kasutamiseks või muude isikuandmete töötlemisega seotud küsimuste lahendamiseks, esitades taotluse Euroopa andmekaitseametnikule GDPR-i tugilehe kaudu. Vastav link on saadaval Privaatsuspoliitikas: https://www.samsung.com/ee/. Osalejatel on samuti õigus esitada kaebusi isikuandmete töötlemise kohta andmekaitse järelevalveasutusele.
Üldsätted
32.Käesoleva Kampaania raames pakutavad hüved ei ole kombineeritavad teiste Korraldaja kampaaniate, pakkumiste ja võistlustega, välja arvatud juhul, kui on selgesõnaliselt sätestatud teisiti.
33.Kampaania on mõeldud ainult jaemüügi ostjatele ning ei kehti kaupadele, mis on soetatud edasimüügiks.
34. Poest ostmise ja tarnimise üldtingimused kehtivad, välja arvatud juhul, kui käesolevad Tingimused sätestavad teisiti.
35.Osalejal ei ole õigust Kampaaniast kasu saada, kui on tuvastatud, et Osaleja on eiranud Tingimusi või on kasutanud Kampaaniat ebaõiglaselt või pahatahtlikult.
36.Korraldajal on õigus muuta või lõpetada Tingimusi igal ajal ilma eelneva teatamiseta, tingimusel et muudatused tehakse mõistlikult ja vastavalt kehtivatele õigusaktidele.
37.Korraldaja ei vastuta Kampaania peatamise eest vääramatu jõu, rahvusvaheliste ja riiklike sanktsioonide või muude asjaolude tõttu, mis ei ole Korraldaja kontrolli all. Kui avastatakse sihtsanktsioonide risk, on Korraldajal õigus Osalejalt küsida täiendavat teavet.
38.Osalejad nõustuvad, et Korraldaja ei vastuta vigastuste, kahjude ega kaotuste eest, mis tekivad Kampaanias osalemise käigus või seoses Kampaaniaga, ulatuses, mis on lubatud kohalduvate seadustega.
39.Korraldaja ei vastuta: (a) e-kirjade ja registreerimisandmete mitte laekumise eest süsteemivigade või muude Korraldaja kontrolli alt väljas olevate põhjuste tõttu; (b) arvutivõrgu vigade või puuduste eest; (c) segamiste, kahjude ja kaotuste eest, mis on põhjustatud Korraldaja kontrolli alt väljas olevatest asjaoludest; or (d) Osaleja poolt tehtud (tehniliste või muude) vigade eest.
40.Kampaania läbiviimine toimub vastavalt Läti Vabariigi õigusaktidele. Kõik Kampaaniaga seotud vaidlused lahendatakse Läti Vabariigi kohtutes.
41. Kui Osalejal on Kampaania kohta küsimusi või pretensioone, saab neid esitada kuni 02.09.2025, helistades või kirjutades Samsungi klienditoele. Tel: 800 7267, info@samsung.ee