×
Kategooriad:
Soovitatud otsingutulemused:
Tooted:
Kategooriad:
Soovitatud otsingutulemused:
Tooted:

Tagasiost

  • Osta ajavahemikus 01.06.2022-30.06.2022 kampaaniatoode!
  • Täida avalduse vorm 7 päeva jooksul alates ostu kuupäevast. Vajalik on sisestada ostu tõendavad detailid.
  • Tagasta oma vana seade ja allkirjastatud leping kasutades Samsungi poolt saadetavat TASUTA pakendit. Tagastus peab toimuma 14 päeva jooksul pärast nõude vormi esitamist.
  • Pärast seadme kontrollimist tehakse Sulle ülekanne vastavalt vana seadme tagasimüügiväärtusele!

Kampaaniatingimused

      • Kampaania algab 01.06.2022 ja kestab kuni 30.06.2022.
      • Kampaaniatoodeteks on Samsungi nutiseadmed:  
        • Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra
        • Samsung Galaxy Fold3 5G
        • Samsung Galaxy Flip3 5G
        • Samsung Galaxy Tab S8 | Tab S8+
      • Kui klient soetab Kampaaniaperioodil Kampaaniatoote ja valib variandina oma vana nutitelefoni, tahvelarvuti, Samsungi või Apple nutikella tagasimüügi, on kliendil õigus saada tagasimakse vastavalt Vana seadme tagasimüügiväärtusele.
    • Vana seadme tagasiostuväärtuse määrab Foxway OÜ registrikood: 12703942 aadress: Killustiku Põik 1 Vahi 60534 Eesti (edaspidi – Partner).
    • Tagasiostuväärtusele vastav summa tasutakse kliendile tagasimaksena pärast seda kui klient on oma Vana seadme Partnerile saatnud.
    • Tagasimakse saamiseks pärast Kampaaniatoote ostu peab klient külastama tagasimüügi veebilehte mis asub aadressil www.tagasiost.ee ja märkima soetatud Kampaaniatoote IMEI-koodi või Seerianumbri (ainult SIM-kaardita tooted) ja ostu puudutavad andmed, hindama ise oma Vana seadme väärtuse ja registreeruma veebilehel 7 päeva jooksul pärast Kampaaniatoote soetamise kuupäeva. Klient mõistab et tema poolt antud hinnang on illustratiivne ligikaudne ja võib kõikuda. Täpse tagasiostuväärtuse määrab Partner.
    • Pärast seda kui klient on määranud oma Vana seadme väärtuse peab ta andma oma Vana seadme ja allkirjastatud tagasimüügilepingu 14 päeva jooksul pärast veebisaidil registreerumist üle määratud kullerile või pakiveoteenuse pakkujale kes toimetab Vana seadme ja lepingu Partnerile. Pakiveoteenus on tasuta. Kui klient ei saada oma Vana seadet või allkirjastatud tagasimüügilepingut ettenähtud tähtpäevaks Partnerile pole tal õigust vastavat tagasimakset saada.
    • Enne kui klient oma Vana seadme määratud pakiveoteenuse osutajale üle annab peab ta eemaldama Vanast seadmest kõik sellega seotud kliendikontod sealhulgas ent mitte üksnes Google’i konto (kõik Android-seadmed) Samsungi Konto (Samsungi seadmed) iCloudi (iOS seadmed) ja taastama täielikult Vana seadme tehasesätted. On soovitatav et klient teeks väärtusliku info kaotsimineku vältimiseks sellest varundkoopia.
    • Eeldatakse et Vana seade mille klient uue toote vastu tagastab on kasutatud. Vana seadet ei või tagastada lahti võetud kujul. Vana seade peab olema ühes tükis st selline nagu seadme valmistaja selle kokku on pannud. Vana seade ja kõik selle osad peavad olema originaalosad, võltsitud või kolmandate isikute poolt valmistatud koopiaosadega Vanu seadmeid vastu ei võeta.
    • Kampaania raames saab tagasi müüa ainult ühe Vana seadme.
    • Vana seadme väärtus peab komplekteeritud kujul olema vähemalt 10€.
    • Vana seadme väärtus sõltub seadme seisukorrast mudelist ja turuväärtuse kõikumisest. Partner hindab Vana seadme väärtust ja kliendi poolt määratud väärtust ning kas kinnitab kliendi hinnangu või muudab seda.
    • Kliendile tehakse tagasimakse summas mis vastab kas kliendi poolt antud või Partneri poolt korrigeeritud hinnangule kahe päeva jooksul pärast seda kui Partner on määranud toote väärtuse.
    • Tagasiostuprogrammi haldab ja teostab partner mitte Samsung või edasimüüjad. Kui klient ei ole tagasiostuprogrammi protsessiga rahul, tuleb tal pöörduda otse partneri poole.
    • Klient on kohustatud lugema tagasimüügile kohaldatavaid tingimusi mis on avaldatud www.tagasiost.ee.
    • Kampaania on mõeldud üksnes jaemüügiklientidele ning seda ei kohaldata edasimüügiks ostetavatele toodetele.
    • Kampaaniale kohaldatakse Kaupluse üldisi müügi- ja tarnetingimusi kui Müüja või käesolevad reeglid ei sätesta selgesõnaliselt teisiti.
    • Kliendil ei ole õigust tagasimaksele ega allahindlusele kui selgub et klient on käesolevaid tingimusi eiranud või on Kampaania protsessi lubamatult mõjutanud.
    • Pakkumist puudutavaid reklamatsioone saab esitada 31.08.2022 selleks tuleb helistada või kirjutada kõnekeskusele: Eestis: 800-7267 info@samsung.ee

Menüü

Sätted