×
Kategooriad:
Soovitatud otsingutulemused:
Tooted:
Kategooriad:
Soovitatud otsingutulemused:
Tooted:

Tagasiost

Samsung-tagasiost-1530x370.jpg

  • Osta ajavahemikus 30.04.-30.05.2021 kampaaniatoode Samsung Galaxy A32, Galaxy A32 5G, Samsung Galaxy A42 5G, Samsung Galaxy A52, Galaxy A52 5G või Samsung Galaxy A72.
  • Täida avalduse vorm 7 päeva jooksul alates ostu kuupäevast. Vajalik on sisestada ostu tõendavad detailid.
  • Tagasta seade ja allkirjastatud leping kasutades Samsungi poolt saadetavat TASUTA pakendit.Tagastus peab toimuma 14 päeva jooksul pärast nõude vormi esitamist.
  • Pärast seadme kontrollimist tehakse Sulle ülekanne 5 tööpäeva jooksul: lisaks vana seadme tagasimüügiväärtusele saad täiendavat ostupreemiat 50€.

Kampaaniatingimused.

Kampaaniaperiood 30.04.-30.05.2021.

Kampaaniatooted: Samsung Galaxy mudelid SM-A325FLVGEUE, SMA325FZBGEUE, SM-A325FZKGEUE, SM-A325FZWGEUE, SM-A325FZKGEEE, SMA326BZBUEUE, SM-A326BLVUEUE, SM-A326BZKUEUE, SM-A326BZWUEUE, SMA426BZADEUE, SM-A426BZKDEUE, SM-A426BZWDEUE, SM-A525FLVGEUE, SMA525FZBGEUE, SM-A525FZKGEUE, SM-A525FZWGEUE, SM-A525FZKGEEE, SMA526BLVDEUE, SM-A526BZBDEUE, SM-A526BZKDEUE, SM-A526BZWDEUE, SMA725FLVDEUE, SM-A725FZBDEUE, SM-A725FZKDEUE, SM-A725FZWDEUE.

Kui klient soetab Kampaaniaperioodil Kampaaniatoote ja valib variandina oma vana nutitelefoni, tahvelarvuti, Samsungi nutikella või Apple’i iWatch nutikella (edaspidi – Vana seade) tagasimüügi allpool kirjeldatud viisil, on kliendil lisaks Vana seadme tagasimüügiväärtusele õigus saada täiendavat ostupreemiat 50€. Kliendi Vana seadme tagasiostuväärtuse määrab Foxway OÜ (edaspidi – Partner). Tagasiostuväärtusele vastav summa ja Preemia tasutakse kliendile tagasimaksena pärast seda kui klient on oma Vana seadme Partnerile saatnud.

Tagasimakse saamiseks pärast Kampaaniatoote ostu peab klient külastama tagasimüügi veebilehte mis asub aadressil www.tagasiost.ee, märkima soetatud Kampaaniatoote IMEI-koodi või Seerianumbri (ainult SIM-kaardita tooted) ja ostu puudutavad andmed, hindama ise oma Vana seadme väärtuse ja registreeruma veebilehel 7 päeva jooksul pärast Kampaaniatoote soetamise kuupäeva. Klient mõistab et tema poolt antud hinnang on illustratiivne ligikaudne ja võib kõikuda. Täpse tagasiostuväärtuse määrab Partner. Pärast seda, kui klient on määranud oma Vana seadme väärtuse, peab ta andma oma Vana seadme ja allkirjastatud tagasimüügilepingu 14 päeva jooksul pärast veebisaidil registreerumist üle määratud kullerile või pakiveoteenuse pakkujale kes toimetab Vana seadme ja lepingu Partnerile. Pakiveoteenus on tasuta. Kui klient ei saada oma Vana seadet või allkirjastatud tagasimüügilepingut ettenähtud tähtpäevaks Partnerile pole tal õigust vastavat tagasimakset ja Preemiat saada.

Enne kui klient oma Vana seadme määratud pakiveoteenuse osutajale üle annab peab ta eemaldama Vanast seadmest kõik sellega seotud kliendikontod sealhulgas ent mitte üksnes Google’i konto (kõik Android-seadmed) Samsungi Konto (Samsungi seadmed) iCloudi (iOS seadmed) ja taastama täielikult Vana seadme tehasesätted. On soovitatav et klient teeks väärtusliku info kaotsimineku vältimiseks sellest varundkoopia. Eeldatakse et Vana seade mille klient uue toote vastu tagastab on kasutatud. Vana seadet ei või tagastada lahti võetud kujul. Vana seade peab olema ühes tükis, st selline nagu seadme valmistaja selle kokku on pannud. Vana seade ja kõik selle osad peavad olema originaalosad, võltsitud või kolmandate isikute poolt valmistatud koopiaosadega Vanu seadmeid vastu ei võeta.

Preemia saamiseks saab tagasi müüa ainult ühe Vana seadme.

Vana seadme väärtus sõltub seadme seisukorrast mudelist ja turuväärtuse kõikumisest. Partner hindab Vana seadme väärtust ja kliendi poolt määratud väärtust ning kas kinnitab kliendi hinnangu või muudab seda. 18. Kliendile tehakse tagasimakse summas mis vastab kas kliendi poolt antud või Partneri poolt korrigeeritud hinnangule kahe päeva jooksul pärast seda kui Partner on määranud toote väärtuse.

Klient on kohustatud lugema tagasimüügile kohaldatavaid tingimusi mis on avaldatud veebisaitidel www.tagasiost.ee

Kampaania on mõeldud üksnes jaemüügiklientidele ning seda ei kohaldata edasimüügiks ostetavatele toodetele. Kliendil ei ole õigust tagasimaksele ega allahindlusele kui selgub et klient on käesolevaid tingimusi eiranud või on Kampaania protsessi lubamatult mõjutanud. Pakkumist puudutavaid reklamatsioone saab esitada kuni 30.08.2021, selleks tuleb helistada või kirjutada kõnekeskusele: tel. 800-7267, e-post info@samsung.ee.

Menüü

Sätted