×
Kategooriad:
Soovitatud otsingutulemused:
Tooted:
Kategooriad:
Soovitatud otsingutulemused:
Tooted:

Tagasiost

Samsung Galaxy tagasiostu kampaania tingimused

Kampaania algab 17.01.2024 kell 20.00 ja lõpeb 31.03.2024 kell 23.59 (edaspidi kampaaniaperiood).

Kampaaniatooted on Samsungi nutiseadmed Galaxy S24, Galaxy S24+ ja S24 Ultra ning Galaxy Fold5 ja Flip5.

Kui klient ostab kampaaniaperioodil kampaaniatoote ning valib võimaluse vana elektroonikaseadme tagasiostuks vastavalt kampaaniatingimustele, on tal õigus osaleda kampaanias vastavalt edaspidi kirjeldatule.

Tagasiostu sooritamiseks hindab kliendi vana seadme väärtust Foxway OÜ registrikoodiga 12703942, aadress Killustiku põik 1, Vahi, 60534, Eesti (edaspidi partner).

Tagasiostu väärtuses summa kantakse kliendile pangaülekandega pärast seda, kui ta on vana seadme saatnud partnerile.

Kampaaniatoote ostu järel tagasimakse saamiseks peab klient külastama tagasiostu veebilehte: www.tagasiost.ee. Klient peab sisestama ostetud kampaaniatoote IMEI- või seerianumbri, ostu info ning vana seadme hinnangulise tagasiostu väärtuse seitsme päeva jooksul pärast kampaaniatoote ostu. Klient nõustub, et tema hinnang on ligikaudne ning lõplik summa võib erineda. Tagasiostu väärtuse summa otsustab partner.

Hinnangulise väärtuse arvestamise järel peab klient 14 päeva jooksul pärast seadme veebilehel registreerimist andma vana seadme ja allkirjastatud tagasiostulepingu kokku lepitud kullerfirmale, kes toimetab vana seadme ja lepingu partnerile. Kohaletoimetamine on tasuta. Kui klient ei saada vana seadet või allkirjastatud tagasiostulepingut vastavalt tingimustele partnerile, ei ole tal õigust saada tagasimakset.

Enne vana seadme kullerfirmale andmist peab klient sellest kustutama kõik kliendikontod, sealhulgas Google’i konto (Androidi seadmetest), Samsungi konto (Samsungi seadmetest), iCloudi (iOS-I seadmetest) ning taastama seadme tehasesätted. Kliendil on soovitatav teha seadme sisust tagavarakoopia, et vältida väärtusliku info kadumist.

Klient saab tagasiostuks esitada vaid ühe vana seadme.

Klient saab tagasimakse summas, mille partner kinnitab pärast seadme üle vaatamst. Makse tehakse pärast seadusega ettenähtud tagastusõiguse perioodi (14 päeva) möödumist.

Kliendile ei tehta makset, kui ta otsustab tagastada kampaaniaperioodil ostetud kampaaniatoote.

Tagasiostu viib läbi partner, mitte Samsung või müüja. Kui kliendil on tagasiostuga seoses pretensioone, peab ta pöörduma partneri poole.

Klient peab nõustumiseks tagasiostu kampaania tingimusi kontrollima veebilehelt www.tagasiost.ee. Klient vastutab, et vastab kampaania tingimustele.

Eeldatakse, et vana seade, mille klient toob tagasiostuks, on kasutatud. Vana seade ei tohi olla lahtivõetud kujul. Vana seade peab olema ühes tükis, nagu tootja on selle kokku pannud. Kõik vana seadme osad peavad olema originaalsed – võltsitud vanu seadmeid ega vanu seadmeid kolmanda osapoolte varuosadega ei võeta vastu.

Kampaanias osalevate vanade seadmete nimekirja haldab partner. Veendumaks, et teie vana seade sobib kampaaniasse, vaadake seadme hindamise tööriista veebilehelt www.tagasiost.ee Eestis. Kui vana seade on kontrollimise ajal nimekirjas, on see osa kampaaniast, juhul kui seade vastab esitatud nõudmistele. Kui vana seadme mudel ei ole hindamise tööriista abil leitav, ei ole seade kampaania osa.

Lõpliku vana seadme väärtuse otsustab ainult partner. Müüjad ei garanteeri hindamise tulemust. Müüjad ei vastuta partneri hinnangu eest, mistõttu peab klient hindamisprotseduuri puudutavate küsimustega pöörduma otse partneri poole.

Kampaanias osalemisega nõustub klient, et vana seadme hindamine sõltub partnerist. Vana seadme üleandmisel (ostes tava- või veebipoest) loobub klient õigusest vaielda vastu partneri määratud vana seadme väärtusele ning esitada pretensioone partneri, müüja ja/või SIA Samsung Electronics Balticsi vastu.

Kampaania raames on kliendil õigus saada vana seadme väärtuses tagasimakse ning lisaboonus:

  • Samsung Galaxy S24 ostuboonus on 50€
  • Samsung Galaxy S24+, S24 Ultra, Fold5 ja Flip5 lisaboonus on 100€

Ostuboonus on eraldi hüve, mille ostja saab lisaks tagasiostu väärtusele. Ostuboonuse summa on kindlaks määratud ega sõltu vana seadme hindamisest.

Kampaania kehtib jaemüügi klientidele ega ole seotud toodetega, mis ostetakse edasimüügi eesmärgil.

Kehtivad poe üldised müügi- ja kohaletoimetamise tingimused, välja arvatud juhul, kui need on vastuolus müüja või kampaania tingimustega.

Osalejal ei ole õigust saada tagasimakset või soodustust, kui selgub, et ta ei järginud kampaania tingimusi või kui osaleja on kampaaniat negatiivselt mõjutanud.

Müüjatel on õigus mõistlikult ja kooskõlas kehtivate õigusaktidega muuta kampaania tingimusi või lõpetada kampaania igal ajal ette teatamata.

Müüjad ei vastuta, kui kampaania ei toimu vääramatu jõu, rahvusvaheliste või riiklike piirangute või muude asjaolude tõttu, mida korraldaja ei saa kontrollida.

Klient nõustub, et müüjad ei vastuta vigastuste, kaotuste või kahju eest määral, mis on lubatud kehtivates õigusaktides.

Kui klient on täitnud kampaania tingimused, ent partner keeldub vana seadme väärtuses tagasimakset tegemast, pöördub klient kaebusega partneri poole. Müüjad ja/või SIA Samsung Electronics Baltics ei vastuta piirangute ega muudatuste eest, mida partner kampaaniaga seoses teeb.

Kampaania läbiviimist reguleerivad Läti vabariigi õigusaktid. Kõik kampaaniaga seotud erimeelsused lahendatakse Läti kohtusüsteemis.

Kampaaniaga seotud kaebuseid saab esitada 30.06.2024, helistades või kirjutades Samsungi klienditoele: tel 800-7267, info@samsung.ee

Menüü

Sätted