×
Categories with search:
Suggestions of search:
Products:
Categories with search:
Suggestions of search:
Products:

Galaxy

Kui ostad Samsung Galaxy Flip5, Fold5, S24 Ultra, S24+ või S24 nutitelefoni, saad 100 € oma pangakontole!

Kampaania korraldaja: “Samsung Electronics Baltics” SIA, registrikood 40003963909, aadress Duntes 6, Riia, LV1013, Läti (edaspidi korraldaja).

Kampaania algab 01.03.2024 ja lõpeb 31.03.2024. (edaspidi kampaaniaperiood).

Kampaanias võivad osaleda eraisikud, kes on ostnud punktis kampaaniatooted isiklikuks kasutamiseks. Nooremad kui 18-aastased vajavad kampaanias osalemiseks ja auhindade vastuvõtmiseks lapsevanema või seadusliku esindaja nõusolekut.

Kampaaniatooted on Samsung Galaxy Flip5, Fold5S24-seeria nutitelefonid.

Kampaaniaperioodil ostetud kampaaniatootega on ostjal (edaspidi osaleja) õigus võtta vastavalt tingimustele osa korraldaja kampaaniast.

Tagasimakseprogrammi osana maksab korraldaja kampaaniatoote ostmisel ja registreerimisel vastavalt tingimustele (eelnevalt ja edaspidi tagasimakse) osaleja isiklikule pangakontole 100€.

Tagasimakse saamiseks peab osaleja registreerima tagasimakse uues kampaaniatootes installeeritud Samsung Membersi rakenduses. Tagasimakse taotlemisel on soovitatav viibida kampaania asukoha territooriumil. Kui osalejal on raskusi Samsung Membersi rakenduses tagasimakse registreerimislingile ligipääsemisel, on soovitatav ühendust võtta Samsungi klienditoega. Osaleja peab tagasimakse registreerima 14 päeva jooksul kampaaniatoote ostmisest. Tagasimakse registreerimisel peab osaleja esitama järgmised andmed: osaleja aadress, kontaktandmed, ostuandmed, tõend omandusest, foto seadme karbist ja pangaandmed (edaspidi registreerimisandmed). Registreerimisandmed peab sisestama osaleja. Osaleja peab esitama isikliku pangakonto andmed, s.t konto omaniku nimi peab kattuma osaleja nimega.

Registreerimisandmete esitamise järel saab osaleja korraldajalt kinnituseks e-kirja ja muud teavitused, mis informeerivad järgmistest sammudest ja tagasimakse seisukorrast. Osaleja teadvustab, et registreerimisandmete ülevaatamine ja makse kinnitamine võtab aega kuni 14 päeva. Kui leitakse, et osaleja esitatud registreerimisandmed on puudulikud või väärad, teavitab korraldaja osalejat meili teel vajadusest andmeid täiendada. Osaleja peab vigade parandamisel tegema korraldajaga koostööd 10 tööpäeva jooksul. Kui osaleja ei paranda selle perioodi jooksul vigu või esitab korduvalt vigased registreerimisandmed, on korraldajal õigus taotlus tagasi lükata ning osaleja kampaaniast välja arvata. Tagasimakse tehakse vaid osaleja pangakontole, kui pank tegutseb vastavalt loale või muule asjakohasele dokumendile kampaania asukohas. Tagasimakse tehakse 35 päeva jooksul registreerimisandmete edukast kinnitamisest vastavalt tingimustele ja korraldaja juhistele.

Osaleja registreerib tagasimakse vaid juhul, kui on otsustanud kampaaniatoote alles jätta (s.t osaleja ei plaani kasutada õigust veebist ostetud seade poodi tagastada).

Tagasimakseprogrammil on järgmised piirangud:

- iga osaleja saab tagasimakseprogrammiga liituda ühe korra;

- sõltumata muudest tingimuste nõuetest saab ühe registreerumisel lisatud aadressiga siduda vaid kaks tagasimakseprogrammiga liitumist;

Kui osaleja on ostutšeki registreerinud tagasimakseprogrammiga liitumiseks ja otsustanud seejärel kampaaniatoote poodi tagastada, peab ta kohe tühistama tagasimakseprogrammiga liitumise, helistades või kirjutades Samsungi klienditoele.

Kui osaleja on pangakontole saanud tagasimakseprogrammi makse ja otsustanud seejärel kampaaniatoote poodi tagastada, peab ta kohe makse korraldaja pangakontole tagastama, lisades maksele tagasimakseprogrammi registreerumise numbri ning kampaaniatoote IMEI-numbri.

Seda kampaaniat saab siduda korraldaja tagasiostu pakkumisega.

Kui osalejal on kampaania kohta küsimusi või kaebuseid, saab neid esitada 30. juunini 2024, helistades või kirjutades Samsungi klienditoele: tel 800 7267, info@samsung.ee.

Menu

Settings